GS April 2016 Desktop Challenge

2016-04-17

★Desktop-challenge GingerScraps

GS April 2016 Desktop Challenge
最近サボリ気味だったGingerScraps challengeに久しぶりにUpしました。
4月にカレンダーにピッタリの花“チューリップ”でレイアウトしましたけど、
やっぱサクラだったかな…。(´・ω・`)

ということで、桜は次回に~♪



Credits
April 2016 Desktop Challenge by pretty in green designs
Template : April 2016 Desktop Challenge by pretty in green designs

It comes with spring by GingerBread Ladies
Kit : It comes with spring by GingerBread Ladies
Please share if you like

Powered by Blogger | Designed by QooQ